Закрыть

Выберите свой город

Закрыть

“Канкурэнцыя моцная, але ж мы — аўтамабілісты”

“Канкурэнцыя моцная, але ж мы — аўтамабілісты”

Генадзій Клянцэвіч, Аляксей Русак, Віктар Врублеўскі, Уладзімір Ліпніцкі, Сяргей Чаравуха працуюць у аўтатранспартным прадпрыемстве № 17 вадзіцелямі аўтобусаў на гарадскіх і прыгарадных маршрутах. Сваю работу выконваюць адказна, прафесійна.

Карэспандэнт “Пастаўскага краю” гутарыць з дырэктарам філіяла “Аўтатранспартнае прадпрыемства №17” Алегам Данілавічам Малахавым.

Алег Данілавіч, з якімі  набыткамі сустракаеце прафесійнае свята?

— Прадпрыемства займаецца перавозкамі грузаў і пасажыраў. Для гэтых мэт у наяўнасці маем 35 грузавых аўтамабіляў і 41 аўтобус, а таксама ёсць тры адзінкі спецтэхнікі: франтальны пагрузчык “Амкадор-352С”, аўтакран і бензавоз. Па выніках работы за 9 месяцаў перавезена 427,2 тысячы тон грузаў і 23103,9 тысячы пасажыраў. Выручка ад рэалізацыі паслуг склала 33542,9 млн рублёў, прадукцыйнасць працы ў разліку на аднаго работніка ў сярэднім за месяц — 178419,7 тысячы рублёў, рэнтабельнасць паслуг — 5,4%.

— Спыніцеся, калі ласка, на рабоце пасажырскага транспарту.

— Пасажырскія перавозкі з’яўляюцца сацыяльна значным відам паслуг і вызначаюць імідж прадпрыемства. На цяперашні час дзейнічаюць 3 гарадскія маршруты, 16 прыгарадных, 1 міжнародны (на Вільнюс) і 5 міжгародніх (на Мінск, Гродна і Віцебск). Пры правядзенні аптымізацыі маршрутнай сеткі стараемся ўлічваць інтарэсы пасажыраў.

— І тым не менш яны не заўсёды станоўча ацэньваюць вашы новаўвядзенні на гарадскіх перавозках, у прыватнасці скардзяцца на расклад руху аўтобусаў.

— Апошнім часам тут вялікай аптымізацыі не праводзілі, толькі на адну гадзіну скарацілі работу транспарту. Перад гэтым спецыялісты вывучалі пасажырапаток і прыйшлі да высновы, што ў пэўныя гадзіны рабочых ці выхадных дзён аўтобусы, кажучы вобразна, перавозілі паветра. Што датычыць заўваг і прапаноў, дык звычайна ўсе яны сістэматызуюцца, а потым пачынаем выпраўляць расклад то ў адзін, то ў другі бок. Чалавек прывыкае да аднаго, а тут яму прапануецца штосьці новае. Але расклад руху — не догма: спатрэбіцца — будзем карэкціраваць.

— Статыстыка апошніх гадоў сведчыць: вызначальным у фінансава-эканамічным  плане для прадпрыемства з’яўляецца грузавы транспарт…

— Так. А выкарыстоўваецца ён па заяўках заказчыкаў для перавозкі разнастайных грузаў. Гэта, як правіла, будаўнічыя матэрыялы, абсталяванне і агрэгаты, прадукцыя сельгаспрадпрыемстваў і перапрацоўчай прамысловасці. Штогод аказваем дапамогу гаспадаркам раёна падчас уборачных работ. Не стаў выключэннем і сёлетні: перавезена 7658,66 тоны збожжа (лепшы сярод вадзіцеляў — Г. Ч. Канчанін, на рахунку якога 1602,36 тоны).

Не магу не сказаць і пра тое, што такой запатрабаванасці, як раней, цяпер няма. Успамінаю, як калісьці на суботнікі ў ДРБУ-132 адпраўлялі па 120 машын. Цяпер у раёне абслугоўваем будаўнічую арганізацыю, і аб’ёмы тут нязначныя. Працуем таксама і на ўзвядзенні падстанцыі ў в. Бірвіта. Асноўная работа — за межамі раёна: у сталіцы — на МКАД, у Наваполацку — на “Нафтане”, задзейнічаны на будаўніцтве кітайска-беларускага індустрыяльнага парка “Вялікі Камень”.

Аб’екты шукаем самі. Канкурэнцыя моцная, але ж мы — аўтамабілісты.

— Як абнаўляецца транспартны парк?

— У сувязі з высокімі працэнтнымі стаўкамі па крэдытах і адсутнасцю ўласных сродкаў не маем магчымасці рабіць гэта актыўна. Калі ў папярэднія гады набывалі, скажам, да пяці аўтобусаў у год, то сёлета купілі толькі “ПАЗік”. Акрамя таго, у Віцебску ўзялі ў арэнду камфартабельны аўтобус. Цяпер яго выкарыстоў­ваем на міжгародніх маршрутах, а таксама для экскурсій.

Усяго на адну адзінку папоў­ніўся і парк грузавых аўтамабіляў. А хацелася б больш, бо грузавыя перавозкі з’яўляюцца асноўнай крыніцай атрымання прыбытку і дапамагаюць функцыянаваць пасажырскім у сувязі  з іх стратнасцю.

Алег Данілавіч, раскажыце пра неасноўныя віды дзейнасці.

— Станцыя тэхнічнага абслугоў­вання і рамонтна-механічны ўчастак ажыццяўляюць тэхнічнае абслугоўванне і рамонт грузавых і легкавых аўтамабіляў, аўтобусаў і мікрааўтобусаў, шынамантаж і балансіроўку ўсіх тыпаў і памераў шын і дыскаў. Магазін “Аўтазапчасткі”, які размешчаны ў адміністрацыйна-бытавым корпусе прадпрыемства, ажыццяўляе аптовы і рознічны продаж запасных частак, шын, акумулятараў, масла, ахаладжальных і тармазных вадкасцей, інструменту, зварачнага абсталявання і г. д.

На нашай станцыі дыягностыкі праводзіцца тэхагляд. Аказваем паслугі аўтакранам і аўтапагрузчыкам. Працуе піларама, і піламатэрыялы па даступных цэнах можна набыць за наяўны і безнаяўны разлік. Робім сталы, лаўкі, іншае, і заказы паступаюць, у тым ліку і з Мінска.

— І за ўсім гэтым — людзі. Раскажыце пра калектыў.

— Па стане на 1 кастрычніка на прадпрыемстве працавала каля 200 чалавек, у тым ліку 94 вадзіцелі, 8 кандуктараў, 3 білетныя касіры, 61 дапаможны і рамонтны рабочы, 4 работнікі неасноўнай дзейнасці, 28 інжынерна-тэхнічных работнікаў. У залежнасці ад росту прадукцыйнасці працы імкнёмся павышаць узровень заработнай платы. Ацэньваецца асабісты ўклад кожнага работніка ў развіццё прадпрыемства.

Рамонтна-механічны ўчастак з’яўляецца адным з важнейшых у ажыццяўленні бесперабойнай дзейнасці прадпрыемства ў цэлым, таму вя­дзецца пастаянная работа па павышэнні матывацыі і зацікаўленасці рабочых у канчатковых выніках сваёй працы. І адным з метадаў стаў пераход на здзельна-прэміяльную сістэму аплаты працы з дапамогай афармлення выканання работ па нарадах.

Калектыў працаздольны. Ён абнаўляецца, у тым ліку і маладымі кадрамі, і практычна ўсе, хто да нас прыходзіць, прыжываюцца, годна заяўляюць пра сябе на ўсіх адказных участках. Нягле­дзячы на існуючыя праблемы, з пастаўленымі задачамі спраўляемся. Старанна працуюць вадзі­целі С. Э. Галімскі, М. М. Александроў, І. М. Сарока, У. Р. Танана, А. А. Касцень, В. В. Сяўрук, К. І. Шылько, А. Ф. Шылько, Г. Г. Толсцікаў, В. І. Пашкевіч, А. Г. Русак, П. У. Скур’ят, рамонтныя рабочыя Ю. А. Жданковіч, А. В. Скірэліс, Ю. Я. Ліпніцкі, А. А. Лапіцкі, Ю. І. Смятанка, касіры аўтавакзала Н. М. Янчанка, Я. Р. Півавар, В. С. Шурпіцкая, кандуктар Г. У. Краско, касір Г. І. Лекарэвіч, старшы касір С. Я. Лантух. Важкі ўклад у агульную справу і інжынерна-тэхнічных работнікаў. У іх ліку намеснік дырэктара па перавозках і маркетынгу І. І. Чудзікаў, інжынер па арганізацыі перавозак Г. А. Гутар, галоўны бухгалтар А. У. Калеуш, галоўны інжынер А. Б. Думчаў, бухгалтары Ю. У. Васілеўская, Т. В. Гінько, начальнік сектара эканомікі В. М. Турская, эканаміст А. Г. Хаткевіч, інспектар па кадрах В. Л. Рагіня.

“Канкурэнцыя моцная, але ж мы — аўтамабілісты”

Аўтаслесар Юрый Клачкоў, зваршчык Дзмітрый Лейшо, шынамантажнік Уладзімір Турон.

Ім, а таксама ўсяму калектыву на ўрачыстым сходзе, які прайшоў на прадпрыемстве, былі сказаны шчырыя словы ўдзячнасці за добрасумленную працу, актыўную жыццёвую пазіцыю. Многім работнікам уручаны Ганаровыя граматы райвыканкама, ААТ “Віцебск­аблаўтатранс”, нашага філіяла, аб’яўлены падзякі. Ветэранам працы ўручаны падарункі.

Карыстаючыся выпадкам, яшчэ раз віншую ўсіх, у тым ліку і ветэранаў працы, якія цяпер на заслужаным адпачынку, з прафесійным святам і жадаю здароўя, бадзёрасці і аптымізму. Пры ўсіх складанасцях перспектыва бачная, бо працаваць мы ўмеем.

 Галіна ПІШЧ.

Фота Іны СНЯЖКОВАЙ.

Заметили ошибку? Выделите текст, нажмите Ctrl+Enter и оставьте замечание!

Комментарий (Максимум 1000 символов)

Вопрос: Первый месяц лета?

Вы знаете что-то интересное или важное и готовы этим поделиться?
Обязательно свяжитесь с нами, это очень просто!

Выберите удобный способ для связи или напрямую отправьте сообщение в редакцию через форму на этой странице.

Govorim.by

vk.com/govorimby

Внимание! Новости рекламного характера публикуются по предварительной договорённости. Подробнее цены на размещение рекламы смотрите здесь

Хотите сэкономить 30% на изготовлении кухни или шкафа-купе?

Новости Постав

Чтобы подать бесплатное объявление на Край.бай, просто наберите с мобильного телефона номер 133

Хотите узнать больше? Изображение использовано в качестве иллюстрации. Фото с сайта www.ivetta.ua Разместить бесплатное объявление на нашем портале стало проще. Для этого 41

Как заработать покупая?

Хотите узнать больше? Кэшбэк – современный способ заработка Еще совсем недавно любители интернет-шопинга впервые услышали о «новомодной» бонусной системе под названием 44

Дождались тепла! До +27 ожидается по западу Беларуси 20 мая

Хотите узнать больше? Изображение использовано в качестве иллюстрации. Фото с сайта pixabay.com Кратковременные дожди и грозы ожидаются в Беларуси в выходные. В субботу по 35

Сергей Чепик назначен председателем Поставского райисполкома (фото)

Хотите узнать больше? Александр Лукашенко 12 мая согласовал назначение новых руководителей местных исполнительных и распорядительных органов. Фото с сайта president.gov.by 130

Ищем супергероев в Молодечно и Сморгони!

Хотите узнать больше? Английский летний лагерь «Академия супергероев» в Молодечно Английский летний лагерь «Академия супергероев» для ребят от 8 до 12 лет начнет свою 63

Выгодные покупки. Шоп-тур в Белосток из Молодечно состоится 12 мая

Хотите узнать больше? Изображение использовано в качестве иллюстрации. Фото с сайта pixabay.com Шоп-тур выходного дня в Белосток (Польша) организует автобусный парк №4 49

Родители учеников СШ №4 в Поставах: «Помогите нам сохранить школу в том же статусе!»

Хотите узнать больше? Военно-патриотический класс СШ №4 в Поставах. Фото с сайта belchas.by В этом году поставская школа №4 отметит 50-летие. Ее «изюминка» – 68

Как теперь будет выглядеть справка для бесплатного проезда школьников в Беларуси (фото)

Хотите узнать больше? Изображение использовано в качестве иллюстрации. Фото с сайта lentaregion.ru На справках, по которым дети бесплатно ездят в общественном транспорте, 81